À propositu di AGR

Shandong AGR Tech.Co. Ltd. cultiva pruduzzione lucali, exporta internaziunale.Semu un pioniere in l'agricultura urbana è una sucietà di prudutti freschi.Per mezu di a nostra reta naziunale di splutazioni lucali high-tech, Shandong AGR Tech.Co. Ltd. offre mele, cipolle, agliu è ginger freschi, di longa durata è freschi per tuttu l'annu per l'esportazione oltremare.Shandong AGR Tech.Co. Ltd. elimina u tempu, a distanza è i costi da a catena di furnimentu di l'alimentariu finanziendu, custruendu è operanu splutazioni di serra lucali in partenariatu cù i cumpratori d'oltremare.Shandong AGR Tech.Co Ltd hà criatu un mudellu scalable per u futuru di l'agricultura sustinevuli, lucale, utilizendu assai menu energia, terra, è acqua chè l'agricultura di longa distanza, centralizzata è cultivata in u campu.

A nostra Mission

Shandong AGR Tech.Co. Ltd. impiega agricultori lucali, cumunitarii è rende i prudutti senza pesticidi accessibili à tutti.À Shandong AGR Tech.Co. Ltd., simu in una missione per cultivà e migliori pianti pussibuli per u megliu di l'umanità.Semu una cumpagnia di missione, una corporazione certificata.A nostra tecnulugia aeroponica patentata è premiata furnisce e cundizioni perfette per e piante sane per prosperà, purtendu l'agricultura verticale à un novu livellu di precisione è produtividade cù un impattu ambientale minimu è quasi zero risicu.

focu (5)
focu (4)

Shandong AGR Tech.Co Ltd hè dedicatu à u sviluppu di l'agricultura permessa da a scienza, in armunia cù i valori ambientali è umani.
A cumpagnia sustene attività scientifiche, educative è prufessiunali per rinfurzà a cumunicazione è u trasferimentu di tecnulugia trà agronomi è quelli in discipline cunnesse nantu à temi di significatu lucale, regiunale, naziunale è internaziunale.À Shandong AGR Tech.Co. Ltd., avemu un ubligatoriu murali di cuntinuà à cultivà i culturi, è di truvà modi per uttene quelli culturi à quant'è più persone pussibule.A situazione hè fluida, è pensemu di cuntinuà à operare e nostre splutazioni attraversu sta pandemia mentre mantene a sicurità per i nostri agricultori è a cumunità cum'è una priorità massima.